Zdjęcia są mojego autorstwa lub z rodzinnego albumu...
Klikając w zdjęcie można je powiększyć!

wtorek, 16 maja 2017

Żółć...

...się co chwila wylewa z niektórych...i staje się barwą narodową ;p
W internetach tego sporo...

Na szczęście na polach inna żółć króluje, ciesząc oko i pachnąc tak, że aż dech zapiera :)




pszczoły jak szalone 
zbierają nektar i pyłek kwiatowy




 



Jadąc gdziekolwiek ma się wrażenie, że Polska rzepakiem stoi ;) 
Gdzie nie spojrzysz, tam żółty wygrywa ;p


                       

6 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! :)
    I wyświetliło mi Twój nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))

      Masz moc sprawczą;)
      Ja wciąż nie wiem dlaczego u mnie taki galimatias z linkiem do Ciebie :(

      Usuń
  2. Kolor zolty i zielony tak bardzo wiosenny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj !
    Takie pole rzepakowe zawsze widzę na Kielecczyźnie, na wakacjach u Rodziców:)
    Piękny, słoneczny kolor:)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej i DM okolicy pól rzepaków wiele. Cieszą oko, a pszczoły mają pożytek. Miód rzepakowy jest dobry na serce :)
      Buziaki :)

      Usuń