Zdjęcia są mojego autorstwa lub z rodzinnego albumu...
Klikając w zdjęcie można je powiększyć!

piątek, 13 lipca 2012

Jadło

...czyli targi jadła regionalnego...
opartego na tradycyjnej kuchni


Oprócz smaków  wyrobów  regionalnych  ( min.  mięsiwa, pierogów, ciast, nalewek, wina, miodu. i rewelacyjnej pajdy chleba ze smalcem i małosolnym)
mnie urzekły naturalne dekoracje niektórych stoisk

nawet regionalna palma była ;)





gdzie nie gdzie jakiś sztuczny kwiatek ;)
ale plony jak najbardziej naturalne i jadalne ;) 



koguciki nie tylko na druciku ;)


a nawet koty dmuchane ;)













12 komentarzy:

  1. wiesz chcialoby sie zjesc cos takiego swojskiego z miloscia i zaangazowaniem zrobionego. a ta nasza "zywnosc" w sklepach odbiera radosc jedzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklepowa, a szczególnie marketowa ( tej unikam jak ognia) jest najczęściej niejadalna, szczególnie mam tu na myśli wędliny.Są jednak sklepy, masarnie, stragany gdzie smak i zapach wciąż przypomina dawne czasy :)

      Usuń
    2. ano i sa, ale gdzie ;-) a juz tu gdzie mieszkam katastrofa - pozdrawiam weekendowo

      Usuń
    3. Hmmm coraz trudniej takie znaleźć, bo każdy chce szybko zarobić i nie stracić, wyhodowanie czegoś ekologicznego jest pracochłonne i kosztowne...ale za to jak smakuje!!!!
      Pozdrawiam wraz z roboczym poniedziałkiem :)

      Usuń
  2. O, moje klimaty:) Bywam na każdej takiej i tej podobnej imprezie:)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te były "rzut beretem " od Ciebie, kto wie, może sie minęłyśmy ?
      Ściskam :)

      Usuń
  3. Fantastyczny kiermasz, lubię odwiedzać takie miejsca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez :) szczególnie gdy jest tak smakowicie ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Ja właśnie wróciłam z "regionalnych stron", więc się objadłam jedzenia, które ma smak i zapach nie do zapomnienia i bez porównania z tym, co nam oferują markety... :)
    Ta palma regionalna jest super, kot też ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) zazdroszczę :) uwielbiam proste regionalne jadło z produktów nieprzetworzonych i nafaszerowanych chemią....

      Usuń
  5. Mi też się coś takiego podoba :)

    Lubię posłuchać ludowej kapeli, zjeść pajdę świeżego chlebka ze smalcem i z ogórkiem :) Bajka :)

    Serdeczności :)

    Lulka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) fajne swojskie klimaty maja swój urok :)
      Uściski :)

      Usuń