Zdjęcia są mojego autorstwa lub z rodzinnego albumu...
Klikając w zdjęcie można je powiększyć!

czwartek, 28 czerwca 2012

Zamek...

...Książąt Pomorskich...
och, przy okazji ślubnych uroczystości planowałam obfotografować z każdej strony, ale pogoda mnie zniechęciła...
Najśmieszniejsze jest to, ze za każdym razem gdy wjeżdżam do miasta Trasą Zamkową i patrzę na Zamek czy też na Wały, mam ochotę porobić własne zdjęcia...i na tym się kończy ;)




więc dlatego poniżej umieszczam zdjęcie nie mojego autorstwa, które mnie inspiruje by  mieć własne w swojej kolekcji ;). 

 fot. A.Andrzejewska




4 komentarze:

  1. Piękne , pozdrawiam i życzę miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weekend był fantastycznie upalny i gorący w wydarzenia :)Dzięki:)

      Usuń
  2. Byłam, zwiedzałam...piękny jest:)
    Serdeczności zasyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest...ćwierć wieku temu i ja w nim urzędowo ślubowałam ;)

      Usuń