Zdjęcia są mojego autorstwa lub z rodzinnego albumu...
Klikając w zdjęcie można je powiększyć!

piątek, 28 kwietnia 2017

Arucas...

...kiedyś miasto kwiatów, teraz jest miejscem największej plantacji bananów na całym archipelagu.
Ale ja nie o kwiatach, ani o bananach, tylko o...


trunku wyrabianym z trzciny cukrowej...
Fabryka powstała w 1884 roku i jest znana na całym świecie.



mieści się tu około 5500-6000 dębowych beczek, 
niektóre leżakują tam już 20 lat.


a na innych widnieją ślady bytności różnych celebrytów :)

W czasie zwiedzania jest możliwość  degustowania- wstęp bezpłatny.
Oraz zakupu  rumu ( likierów rumowych) o różnych smakach: miętowym, miodowym, bananowym,  kawowym, czekoladowym oraz biały i zloty rum...


Nam się ostała już ino jedna buteleczka ;)
Wiadomo! Najlepsza bo miodowa- kwintesencja  wyspy. Jej specjalności :)

Ja pijam  rum tylko do herbaty w zimne wieczory.
W sam raz na polską majówkę w tym roku ;p

10 komentarzy:

  1. a my mamy teraz taki rum, któy świetnie samkuje bez herbaty, jak koniaczek słodkawy normalnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniaczki bywają słodkawe? ;)
      No te bardziej smakowe to jak likiery tyle że rumowe, więc jak kto lubi to można spokojnie pić bez herbaty.
      Ja tam wolę niesłodki alkohol...takie wina wytrawne lub pół albo gin z tonikiem- coś w tym stylu.

      Usuń
    2. no nie, ale jakby były to byłyby rumami:)

      ja też wole wytrawne rzeczy
      najbardziej czerwone wytrawne wino zakupione przez moje męża, wie, co lubię:))

      Usuń
    3. Mój też wie, i też czerwone przed białym :)

      Usuń
    4. dobrych mamy mężów:))

      Usuń
  2. Witaj !
    Chętnie się dosiądę i poczęstuję kropelką:)
    Serdeczności zostawiam w zamian:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, czekoladowy to bym sobie zakupiła :)
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń